Szybki, tani...przepis ;)

czwartek, 18 grudnia 2014
Szybki i tani przepis na dekorację świąteczną.
Potrzebne będą nam nożyczki i kawałek wstążki...
Bluszcz cały roczek stoi sobie w białej doniczce...i pasuje do każdej pory roku i reszty salonu...
Proszę...oto jak nadać zwykłej rzeczy...klimat świąteczny ;)



No...całkiem inaczej...odświętnie ;)


ale czegoś tu jeszcze brakowało....
Dekoracje zazwyczaj robię...nocą.
Rano....kiedy umysł bardziej przytomny...już wiedziałam czego brakowało...;)


Teraz to zgrany duet...;)


Pozdrowienia...
na okrągło zostawiam...;)

Anna



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. A ja na okrągło do Ciebie zaglądam! :) Pozdrowiam! Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię bluszczowe kompozycję, ale cały czas nie mogę dochować się solidnego okazu w domu. Zawsze roślinka usycha... Teraz mam kolejny, jeszcze mały i aż się go boję tykać, żeby nie padł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo...ale z bluszczami pstrymi... Variegata
      Usychają...
      Przerzuciłam się więc na całkiem zielone...i chowają się bez problemu.
      Te pstre dobrze udają się od wiosny do jesieni, ale na dworze...

      Usuń
  3. Kiedyś i u mnie takie bluszczowe kółeczko służyło do dekoracji ale padło :-(. U ciebie pięknie i niech się dobrze rozrasta . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:)
      I pozdrowienia przedświąteczne...:)

      Usuń
  4. Bez kuleczek ani rusz! Pięknie temu Twojemu bluszczowi w takiej kokardzie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokarda niby taki drobiazg a dodaje tyle uroku..slicznie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem inna doniczka...;)
      Pozdrowienia Agnieszko...już coraz bliżej jesteście :)

      Usuń
  6. Aniu jak gustownie, umiesz piękne rzeczy wyczarować z tych Twoich kulek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo kulka to wdzięczny materiał ;)
      Dziękuję i odwzajemniam pozdrowienia...

      Usuń
  7. Przepięknie!! Jesteś kuleczkową królową :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno tkwi w prostocie :)
    Buziaki z zadyszką świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko...:)
      U Ciebie też...takie tempo...
      W święta muszę się zresetować....:):):)

      Usuń
    2. Wczoraj delikatnie zwolniłam...ale w święta resetuję wszystkie możliwe trybiki, czego i Tobie życzę. Zasyłam buziaki :*

      Usuń
    3. W takim razie obie w święta... reset ;)
      Jadę na resztkach bateryjek...obym dojechała ;)
      Dziś planuję...DZIŚ iść spać...:):):)
      Uściski

      Usuń
  9. Prosto, szybko i efektownie:)
    uściski przedświąteczne Aniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :-)
    Mój bluszczyk kupiony w I. niestety przywędrował z przędziorkami :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego najlepiej...wywalić :(
      Zarazi resztę...
      Prezentów bez dodatkowych gości życzę...;)

      Usuń