Czas siania :)

poniedziałek, 4 maja 2015

Ostatnio sianie to temat, który jest na topie.
Tam sieją, tu sieją...
Wszyscy coś sieją.


Jedni przygotowują rozsady, inni wprost do gruntu, a jeszcze inni...

''Posiej czyn, a zbierzesz przyzwyczajenie,
 posiej przyzwyczajenie,a zbierzesz charakter,
 posiej charakter, a zbierzesz swój los.''  

                                                         William James

Na  koniec...
fragmenty jednej z moich TOP piosenek ;) 
Arka Noego i ''Sieje je''

Dzisiaj zasieję ziarno nadzieję

Pora już ruszać na cały świat

Nie jedno padnie na żyzną ziemię

trzeba już wstać i pora je siać ! 


sieje je sieje je ...

Niektóre ziarna padną na skały 

Niektóre jeszcze wydziobie ptak

Na nowo ziarna miłości i wiary 

Trzeba już wstać i pora je siać !


sieje je sieje je ...

a eja eja o ziarno wyda plon

Trzydzieści, sześćdziesiąt, a jeszcze inne sto

a eja eja o ziarno wyda plon

Trzydzieści, sześćdziesiąt, a jeszcze inne sto




Obfitych i dobrych plonów życzę...

Anna
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. A ja nie sieję ;P nawet nie sadzę, bo mi robotnicy na tarasie siedzą i nie wiem kiedy wreszcie sobie pójdą. Powoli tracę cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie siania... niektóre kwiatki mam zasiane np. goździki, maciejkę czy len:)
    uściski wiosenne Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie sieję,,,chyba, że nadzieję i uśmiech :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sadzę to co urosło zasiane kilka tygodni temu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już po sianiu :)) Pomidorki szumią na parapetach, niedługo już powędrują do szklarenki, jeszcze co nieco na grządki wysieję, ale nie za dużo :))
    Jak zawsze cudne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle siałam tylko rzodkiewkę, sałatę, groch, fasolę, ogórki i cukinię. W tym roku eksperymentuję z ziołami. Jestem ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dawno po sianiu, nawet po rozsadach. Teraz trzeba tylko sadzić i komponować te kwiaty w nielicznych donicach, a nawet beczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też czas wysiewów. Część roślinek nieśmiało już wychylają się z ziemi, a część jeszcze jest w torebkach :) zresztą co chwilę coś nowego się dokupuje. Na razie jakoś tak tylko warzywa, kwiatków jeszcze bardzo mało, ale znając moją mamę będzie dużo i kolorowo :)
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. był moment, że siałam i ja i Młody .... w tym roku bunt i nie sieję :)
    owocnych plonów zaś Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Pozdrawiam cię gorąco:) Myślałam dziś o tobie pół dnia za sprawą artykułu chyba w Życiu kobiety, którą czytałam w poczekalni u lekarza:) Zrządzenie losu, bo gazeta sprzed kilku miesięcy:) Buziaki dla waszej pięknej rodziny- trzymajcie tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, jak zwykle piękne zdjęcia! A co posiejesz, to zbierzesz, więc... dobro siejmy! :))
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Was serdecznie ♡
    Miło mi czytać o Waszym sianiu bądź niesianiu.
    Pozdrawiam i...sieje je ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie 200 Lawend posadzonych :)
    nie siałam nic bo wyjeżdżamy na 3 tyg i tak by nie miał mi kto tego pielęgnować :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny okres na sadzenie, ale kiedy w tym Krakowie wyjdzie słońce?

    OdpowiedzUsuń