Suity trzy...;)

środa, 16 grudnia 2015
Dziś nie będę inspirować tylko się chwalić...;)
Dziś nie będzie moich zdjęć.
Zapraszam na fotki moich klientek.
Świąteczna Suita...
w trzech odsłonach ;)

Pięknie wygląda na białych drzwiach...:)


Pasuje świetnie też do nowoczesnych...:)


oraz do klasycznych...:)


Pozdrowienia potrójne zostawiam...
:):):)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pięknie prezentuje się świąteczna suita. Jest się czym chwalić:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz się czym chwalić Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się pierwsze, białe drzwi !!! Mnie się w tym roku nie chce wcale świątecznie stroić;-((( Przynajmniej u Ciebie, Aniu oko sobie nacieszę i GIT !!! Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie!!, brawo, niby ten sam wianek a jak drzwi potrafią odmienić go.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm no i jak jeden wianek może różnie wyglądać na różnych drzwiach. Mnie się podoba najbardziej na klasycznych drzwiach pomimo tego że bardzo lubi3 biały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się na białych drzwiach, śliczny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Dziękuję serdecznie za komentarze.
    Pozdrowienia potrójne wysyłam...;)

    OdpowiedzUsuń