W marcu jak garncu :)

środa, 2 marca 2016
Co w salonie, co w sercu, co w ogrodzie...to wiecie ;)
A w kuchni ?
W kuchni czekamy na wiosnę ;)
Zimowe obrazki o te...klik  już jakiś czas temu zastąpiły te...



Obrazki własnego autorstwa w klimatach  kuchenno-wiosennych ;)
Tytuł serii ''Wiosna w garncu'' ;)

Wyrażają co mi ostatnio w duszy gra ;)


A i jakoś tak przyjemnie, radośniej przy posiłkach ;)
Jest na czym oko zawiesić jak za oknem śnieży...


Do następnego...:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ach jak pięknie .... uwielbiam Twoją kuchnię. Przy takich wiosennych widokach poranną kawę piję się prawie jak w ogrodzie ....super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i ten miętowy kolor. Marzę by takim pomalować boazerię na przedpokoju :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie u Ciebie.
    A maskownica kaloryferów wygląda obłędnie! Ja też taka chcę!

    całuję
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskownica własnej produkcji...kupiłam ażurowe drzwiczki do szafy, plus dodatkowe deseczki,parapet ze blatu ze starej kuchni, wyszło całkiem udanie...:)

      Usuń
    2. Całkiem to mało powiedziane :)
      Dlaczego Ty tak daleko ode mnie mieszkasz?

      buziole :*

      Usuń
  4. Ależ uroczy kącik :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta Twoja kuchnia, fajnie byłoby w niej posiedzieć. ;)
    A obrazki są piękne, delikatne, subtelne i takie urocze! Uwielbiam Twoje zdjęcia. :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie:):):) tak słodko, wiosenne i świeżo :) uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta mięta w Twojej kuchni, w mojej tylko w donicy, zasiałam wczoraj :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Was dziewczyny ciepło i zielono ;)
    Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko przysiąść i planować wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tylko przysiąść i planować wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń