Piechotą do lata

poniedziałek, 12 czerwca 2017



 Piechotą będę szła...


:)


Dobrego tygodnia

Anna

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Anulka,idę z Tobą:)mam kapelusz,koszyk..muszę sandałki,nie mam chodaczków buuuu...wyglądasz uroczo:)Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś...może też być boso...Pójdziesz boso ? ;)

      Usuń
  2. Ach, jaka jesteś piękna! i te włosy...i to spojrzenie...i ten ogród wokół...
    Pozdrawiam
    Eva
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och...dziękuję Ewuś za takie komplementy !
      Mały obrazek i ogród robi swoje...:)

      Usuń
  3. No to jest nas "trzy"... dreptam za Wami !!! Przecież brak kapelusza i chodaczków to żadna przeszkoda, żeby wybrać się z przyjaciółkami na wycieczkę, tym bardziej, że ja Raczek z urodzenia, więc lato to moja pora roku ;-))) Letnie buziaki przesyłam dla Wszystkich***

    OdpowiedzUsuń