Słoneczna jesień

sobota, 30 września 2017
Gdy zobaczyłam ją w sklepie ogrodniczym  29 sierpnia, jedna myśl przelecieła mi przez głowę...
To już jesień ?! 
Białe kuleczki te krzewinki co roku pojawiają jesienią w moim ogrodzie. 
Nie potrafię im się oprzeć, i tym razem stało się tak samo.
 Pernecja wylądowała w moim koszyczku, potem w ogrodzie, a potem z dnia nadzień zrobiła się jesień...

Dziś piękna, ciepła, słoneczna jesień...
Oby jak najdłużej...






O pernecji więcej pisałam tu...
KLIK  i tu...KLIK

Pozdrawiam i duuużo słonka na  weekend życzę

:)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Cudna, muszę na nią zapolować.

    Całusy
    e.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda. Muszę i ja zapolować :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja kocham te kuleczki!:)do schrupania:)gdzieś czytałam,że sa jadalne.Przypominają ponoć smak poziomek a najlepiej smakuja z bitą smietaną i ciemnym cukrem.Zapewne pokusiłabym się skosztować tych kuleczek,,,ale tylko z krzaczka żyjącego w naturalnym środowisku:)z pestycydami nie w smak):niech cieszą oczy i duszę Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zastanawiam się czy dotrwałaby w doniczce do Bożego Narodzenia, byłaby świetną ozdobą świątecznego stołu.

    OdpowiedzUsuń