Jesień od frontu ;)

czwartek, 26 października 2017
Dekoracje jesienne przy wejściu frontowym miały kolorystycznie pasować do surfinii. Niestety bezustanne opady deszczu przez cały wrzesień zabrały całą urodę surfinii i początkiem października trzeba było je posprzątać (zostało parę na tyłach domu).A były takie piękne i zapowiadało się, że spokojnie dotrwają do listopada. Wszystko popsuł wrzesień :(

Jesień kojarzy mi się z dojrzałością, 
ale przywołuje też na myśl długie wieczory spędzane w ciepłym domu, rozświetlone świecami.
I to skojarzenie zaowocowało  tegorocznymi dekoracjami.
Zapraszam na rozświetlone frontowe wejście do domu ;)

Tym razem nie dynie ;)










Jest jasno...wobec tego na rozświetlenie zapraszam jak się ściemni ;)

Do zobaczenia wieczorem

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Jest pięknie:)a do tego jak smakowicie:)Wieczorkiem"przytuptam"po nastrojowe rozświetlenie:)Anula daj baczenie na te jabłuszka!:)uściski Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita! Cudowny pomysł z tymi jabłuszkami:) Pięknie. Potrafisz w niezwykły sposób uchwycić niuans jesiennych barw, jeszcze zieleń, ale jakby z pierwszymi przymrozkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, za tak sympatyczny komentarz ;),
      nie wiedziałam, że jestem aż tak dobra ;)

      Usuń
  3. Wyglądają pięknie te jabłuszka w donicach. Świece w szklanych wazonach nadały dekoracji elegancji...muszę napisać, że zaskoczyła mnie taka ozdoba, nie widziałam nigdy wcześniej podobnej.
    Zawsze będzie mnie zachwycać kreatywność u innych.
    Pozdrawiam :)

    P.s. U mnie (mieszkam na śląsku) pomimo deszczów wrześniowych surfinie mają się bardzo dobrze, ale to dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, a u mnie te surfinie co zostały, kwitną już bardzo słabo, za mało słońca, pączki są, ale nie rozbijają się... :(
      Za to miło czytać, że Twoje cieszą :)

      Te wazony bardzo lubię bo dają mi wiele możliwości do aranżacji, wiosną miałam w nich rośliny w doniczkach, też to fajnie wyglądało :)

      Dziękuję za miły komentarz :)


      Usuń
  4. Cudnie zaaranżowane jesienne nastroje! Zdjęcia przepięknie to oddają! Tylko usiąść na schodach z szklanką kawy i rozmyślać...

    OdpowiedzUsuń
  5. :):):)
    Macham serdecznie i dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu siedzę zauroczona :)
    Uwielbiam tu być.
    Całuję
    Ewa

    OdpowiedzUsuń