Ostatni dzwonek

sobota, 16 grudnia 2017
 To już ostatni dzwonek na zamówienia ! ;) 



Dziś chciałam serdecznie podziękować za zakupy wszystkim moim klientkom, nowym i tym stałym (tak, mam kilka stałych klientek z czego jestem bardzo dumna :)). To był dla mnie wspaniały czas, mogłam poznać Was trochę bliżej, pomailować, niektóre osoby odwiedziły mnie nawet na miejscu (nie jest to najlepszy czas na oglądanie ogrodu, ale niektórym udało się go zobaczyć w białej pierzynce, inni, którzy nie mieli tyle szczęścia w burej odsłonie ;)) Dziękuję raz jeszcze za tyle miłych słów, które od Was otrzymałam, są one ogromną radościa i zachętą do dalszej pracy. Ten ostatni miesiąc w roku jest dla mnie zawsze pracowity, dużo się dzieje, ale dzięki temu obfituje też w wiele przyjemnych doznań ;) Muszę się przyznać, że trochę chyba poczułam w tym roku jak to jest zazwyczaj o tym czasie u św. Mikołaja ;) Pakowanie, pakowanie, pakowanie...







W mojej zakładce SKLEP umieściłam informację, że na realizację zamówienia mam tydzień, ale nie zdarzyło się by ktoś musiał oczekiwać tak długo. Zrobiłam to celowo, by mieć jakiś bufor bezpieczeństwa na wypadek choroby czy innych życiowych przeciwności. Wszystkie przesyłki wysyłam firmą kurierską DPD i ich cena zamyka się zazwyczaj w 15 zł, jeśli  coś wyjątkowo ciężkiego wtedy cena wzrasta do 20 zł. Oczywiście jest też możliwy odbiór osobisty zamówionych rzeczy po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Cieszę się, że mogę tutaj pochwalić firmę DPD. W tym przedświątecznym czasie uwijają się jak pszczółki, pracują w soboty i często przesyłki po wydaniu kurierowi były u klienta już na drugi dzień po południu. W ''normalnym'' czasie trwało to 2 lub 3 dni.

 Puszczam oko do wszystkich moich klientek i raz jeszcze dziękuję

:)




Czytelnikom przesyłam zimowe pozdrowienia i życzę cudownej niedzieli z przedsmakiem świątecznej atmosfery 

Anna 

PS. Dziś towarzyszyła nam choineczka, którą już znacie, różnica w kolorze biżuterii wedle życzenia klientki.


                         
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz