Mała armia

czwartek, 20 grudnia 2018
Tym razem nie skończyło się na trójce ;).


Moja mała armia.
Przygotowana na specjalne zamówienie.


Dekoracje imienne w formie stroika z małym co nieco ;)
Pomysł na mały świąteczny prezent.
Do torebki włożyłam pierniczki, ale mogą też być orzechy lub inne smakołyki.


RADA: Jeśli chcemy włożyć pierniczki do papierowej torebki, pamiętajmy, żeby wcześniej umieścić je w folii, w celofanie, ja tego nie zrobiłam i torebki miejscami mi się przetłuściły, mimo że pierniki wyglądały na suche.


Pozdrawia świątecznie 
Anna 
z pachnącego lasu ;)

PS. Pierniczki się skonsumuje, po świętach igliwie wyrzuci, a na pamiątkę zostanie błyszczący talerz ;)
                                                                                

Zainteresują Cię



Prześlij komentarz