Lato mi uciekło

czwartek, 19 września 2019
Lato mi uciekło. 

:(


Spróbuję streścić to moje lato by w czasoprzestrzeni wirtulanej nie było dziury ;)
Wiem, że wszystkiego nie zdąże pokazać, reszta zostanie na zimowe wieczory ;)

Krople soczystego różu w tym sezonie były nowością w moich ogrodzie.
Róż pojawiał się to tu...to tam...
W donicach, w gruncie.

Różowe donice już były to dziś zapraszam na zaróżowione rabatki ;)







Pozdrowienia jeszcze z nutą lata przesyłam

;)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Czas tak szybko biegnie, wydaje mi się, że coraz szybciej, choć wiem, że to złudzenie. Wspaniałe kadry. Twój ogród to się podziwia, jest niesamowicie piękny, zadbany, no bajkowy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i odwzjemniam ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Piękny ogród. Cieszę się, że Pani wróciła. A co to za różowa piękność na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś czeka ;)
      A pierwszy kadr to księżniczka Tawuła Golden Princess,
      przyjrzałam sie jej z bardzo bliska ;), nim zakwitły kwiaty, śliczne ma te kuleczki ;)

      Usuń
    2. Nigdy bym nie zgadła! Mam ją w ogrodzie.:-)

      Usuń