Niezła szopka !

sobota, 20 czerwca 2020

W warzywniku przybywa nie tylko warzyw.
Potrzebna nam była niewielka przestrzeń do przechowywania drewna.
Naprawdę niewielka, tyle co do paleniska na ognisko, kominka nie posiadamy.
Sławomir miał coś zrobić...
Ale trafiła się bardzo fajna oferta promocyjna w OBI na małe czarne szopki.



Ten wyższy model, przeceniony z 300 zł na 80zł.
A ta niższa za 60 zł.
Na stronie OBI mają błędnie opisane ceny szopek, zatem nie podaję linku,
 żeby z tego wszystkiego szopka nie wyszła ;)

Zakup drewna na wykonanie podobnej na pewno przewyższyłby cenę samej drewutni
 i tym sposobem małżonka minęło kolejne zlecenie ;)


Domek swoim kolorem i wymiarami wkomponował się idealnie w przestrzeń warzywnika, 
jakby to miejsce czekało dokładnie na niego.
Wydaje się jakby stał tu już od dawna...


Jeszcze tylko kilka dodatków na praktyczną półeczkę, która na zdjęcia OBI nie figuruje...


Bardzo mnie cieszy widok tego małego domku na drewno,
jak to trafnie zauważył syn, niewiele ci trzeba do ''szczęścia'' ;)






Jeśli ktoś potrzebuje taki mini składzik na drewno to polecam,
 aktualnie cena adekwatna do jakości, 
za 3 stówy to bym jej w życiu  nie kupiła. 
Przy montażu dobrze rozwiercić gotowe otwory,
 co by drewno nie popękało - uwaga Sławomira ;).

Pozdrawiam
i słonka życzę
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Wspaniałą rzecz wyszukałaś i umieściłaś w ogrodzie. Nie tylko praktyczna ale i dekoracyjna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie ja wyszukałam ;)
      Moja klientko-psiapsiółka zawirusowana ostatnio przeze mnie ogrodnictwem doniosła mi o tej promocji, jeszcze nie tak dawno nie interesowała ja ta tematyka w ogóle, a teraz spać nie może tylko myśli o ogrodzie, na szopki trafiła o 4 nad ranem, a wszystko przez 3 borówki ;) Ale to temat na całego posta ;)

      Usuń