Uwaga ! Akcja Surfinia 2021

czwartek, 15 kwietnia 2021

Ogłoszenie

 Rozpoczynam akcję Surfinia 2021.

Na razie wszystko zgodnie z planem, przedstawionym w korespondencji mailowej z jesieni. 

Rozsyłam e-maile dot.płatności i zapytań o adresy. 

Proszę być czujnym

nie chciałabym kogoś przeoczyć, zatem jeśli nie pojawi się wiadomość,

proszę o kontakt.



Idziemy... Do lata, do lata, do lata.

:)

PS. Drogie Klientki, proszę o podpisywanie się w mailach imieniem i nazwiskiem,
ułatwi mi to pracę ;)
oraz czytanie ze zrozumieniem ;)
Proszę o adres i nr. tel. dla kuriera, inaczej nie jestem w stanie nadać przesyłki.







Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu ja się piszę, już napisałam..........Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , czy jakieś nadwyżki dla spóźnialski zakochanych w surfiniach są do kupienia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się znają, zawsze trzeba mieć nadzieję 😉. Proszę o kontakt e-mailowy: annastudio@onet.pl

      Usuń
  3. Aniu, czy mogę jeszcze złożyć zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajka👏Mam balkon od południa,silne wiatry czy można sądzić surfinia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie część też od południa, dają radę, kiedyś przetrwały straszna wichurę, aby już bardzo długie, praktycznie wiatr miotał nimi po szybach i byłam przekonana, że będzie po nich, ale okazało sie, że myliłam się bardzo, parę gałązek tylko nadłamanych, praktycznie jak na taka wichurę to straty zerowe, można spróbować, zaryzykowałabym, ale muszą być zabezpieczone mocno, u mnie w metalowych kwietnikach-skrzynkach, postawione tylko na parapecie spadną przy niewielkich wiatrach.

    OdpowiedzUsuń