Stół ogrodniczy & wahania

czwartek, 16 lutego 2023

Stół ogrodniczy, który usytuowany jest w pobliżu warzywnika, przydaje się do różnych zadań, nie tylko ogrodniczych, zdarza mi się tu parzyć kawę czy robić mohito. Wiosną  jest wykorzystywany do nasadzeń. Dobrze pracuje się przy nim przy niewielkich nasadzeniach, takich jakie są np.wiosenne kompozycje, przy surfiniach się nie sprawadza, potrzebuję przy nich dużych narzędzi i dużej przestrzeni ze względu na znaczną ilość materiału roślinnego i samej ziemi.


A stół ogrodniczy w wiosennej odsłonie w kolorze fiołkowym 




Wspominałam, że tak dobrze czułam się w poprzednim sezonie
w ogrodzie z dodatkiem słonecznych odcieni, że myślę o powtórzeniu tej kolorystyki.
Z drugiej strony korcą mnie nowe zestawienia więc się waham ;).
Na razie bratków nie ma jeszcze w sprzedaży, 
zatem mam jeszcze czas na decyzję.
Jednak jak ruszę na zakupy to lubię być ''określona'' ;)

Wyjątkowo przypadł mi do gustu zeszłoroczny narcyz
Jest taki subtelny...
I ta oryginalna nazwa 

Narcissus 'Papillon Blanc'

co z francuskiego tłumaczymy Biały Motyl,
rzeczywiście ma w sobie coś z motyla...



Tworząc kompozycje kwiatowe, zawsze sadzę rośliny w przemysłowych donicach,
dopiero później wkładam je do ozdobnych donic.
Ma to swoje zalety, o których pisałam nie raz np.



Pozdrawia
wahająca się Anna

;)













Zainteresują Cię



Prześlij komentarz