Wiosna pod ławką

sobota, 4 marca 2023


A pod ławką, w żwirku wiosna mi się zasiała ;)
Mała łączka z ciemierników,
zabawne, ani jednego tam nie posadziłam,
wszystkie samosiejki.
Kiedyś, tam na ławce, miałam ciemiernika w koszyczku i...








Macham z ławki

;)




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pozdrawiam przedwiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują pod tą ławeczką. U mnie już przekwitają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ? U mnie czasem do sierpnia zachowuja kwiaty, ale w pełnym zacienieniu, oczywiście zmieniają barwy, ale kwiaty nie zasychają tak szybko ?!

      Usuń
    2. Zbrązowiały im brzegi płatków, podobnie dzieje się z liśćmi. Myślę, że mogą być chore. Może nie umiem dbać, ale już się przeniosły pod krzak bzu, tam będą miały cień. Pozdrawiam

      Usuń
  3. U mnie też mnóstwo samosiejek. I kwitną całą zimę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Za głęboki to on nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń