Budzi się...:)

wtorek, 24 lutego 2015


Coś czuję w kościach, że to ostatnie zdjęcia zimy z mojego ogrodu.
I choć Pani Zima zostawiła jeszcze gdzieniegdzie skrawki swojego białego płaszcza...
To obudzi się we mnie...WIOSNA !!!


Zimie mówię już...


Wiosenne pozdrowienia zostawiam...
Ciepłe, słoneczne, pełne świergotu ptaków :)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Oj tak! Ptaki nadają już jak szalone- znać, ze wiosna idzie :)))) Tylko czy zima podda się tak bez walki? Wątpię! Ale już bliżej niż dalej :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć zimy u mnie prawie nie było a śnieg widziałam raczej na obrazkach to zdecydowanie mówię jej papa! Teraz czekam na porę, która daje radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Budzi się budzi :) u mnie również ostatnie jej podrygi w towarzystwie z błękitem.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam ciągle jakiś niedosyt tej zimy,aż dziwne
    chyba lubię jak zima-daje w kość -;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do nas też już jakby nieśmiało zagląda wiosna, choć zimy było jak na lekarstwo. Takie przedwiośnie, jak na Twoich zdjęciach, z pięknym słoneczkiem byłoby wprost wymarzone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj budzi się budzi ta nasza utęskniona wiosna :) Ale jeszcze miło popatrzeć na ostatnie chwile Pani Zimy ….

    OdpowiedzUsuń
  7. Śladów zimy u mnie juz nie ma, choć nocą jeszcze mrozi..ale w lesie istne szaleństwo:) ptaki wiedzą, że ona jest juz blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już za chwilę... powolutku już ją czuć:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoich zdjęciach zima jest przepiękna, jeszcze widać pozostałości białego puchu. U mnie praktycznie cała zima szara i ponura, śnieg spadł tylko na chwilę i zaraz stopniał.... Czyli prawdziwej zimy nie było....ale i wiosny jeszcze nie widać. Ogólna szarówa...
    Cudowny bielutki ciemiernik, moje ogrodowe jeszcze głęboko śpią...
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, tak budzi się, budzi... Wiosna :) Też to czuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, tak budzi się, budzi... Wiosna :) Też to czuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też już powolutku wychodzą kwiatki z ziemi :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech już przyjdzie wiosna! Zaczaruj coś, wywołaj ją, namów, że tu fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Aniu... witam przedwiosennie !!! Z tęsknoty za wiosną zaopatrzyłam się w dwa ciemierniki (zawsze mam niedosyt tych kwiatów;-))) A te na grządkach już się szykują do startu !!! Czekam na więcej słoneczka !!! Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i bardzo fajny blog :) Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, ja też już zimie dziękuję.
    I kurtke już uprałam i schowałam do szafy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna, lato, jesień czy zima... u Ciebie zawsze jak w BAJCE ...cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż ciężko nazwać tegoroczną zimę zimą, to i tak cieszę się, że wkrótce zrobi się ciepło, a ciężkie ubrania pójdą do szafy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Was cieplutko...:):):)

    Większość już spragniona wiosny, ale są i tacy, którzy zimy nie chcą jeszcze puścić...:)
    Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuję za Wasze miłe komentarze...:)
    U nas...znowu biało, ale nie będę Was dziś raczyć białymi klimatami.
    Zapraszam...do Poznania, na poszukiwanie wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń