Wiosna...? ;)

wtorek, 3 lutego 2015
Tak...wiosna, ale w moim sercu i...w salonie ;)


Tak jak pisałam wcześniej, nie wypatruje jej jeszcze...
Dlaczego, może dlatego, że ostatnio rozpiera mnie energia, nie doskwiera wcale brak słońca...?!
Koleżanka skarżyła się na deficyt promieni i  wtedy uzmysłowiłam sobie, że rzeczywiście mało go ostatnio,
a ja tego nawet nie zauważyłam. Druga koleżanka powiedziała mi...zakochana jesteś ?! (dla jasności,
mąż od lat ten sam i nie zapowiada się na zmiany ;)) Coś jest...Wiosna !!! W sercu...wiosna :):):)

Za oknem u nas bez zmian,


ale w salonie...nawet w pochmurny dzień wygląda tak...


Zgłosiłam bloga do konkursu...


Jeśli macie ochotę to zapraszam do głosowania
 i z góry dziękuję za okazaną  kulkom sympatię ;)


Myślałam,  że głosowanie odbędzie się drogą internetową,
ale niestety nie ma tak dobrze ;).
Dziś otrzymałam swój kod który należy wpisać w smsa jeśli się chce zagłosować.

Oto on...



Pozdrawiam i życzę Wam wiosny...
w sercu


PS. Regulamin głosowania smsowego znajdziecie tu...KLIK
      A w skrócie...
      Głosowanie rozpoczęło się dziś od godziny 15.00 i będzie trwać do 10 lutego do godziny 12.00.
      Dochód z głosowania przekazany zostanie na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje
 
3. Koszt wysłania jednego SMS-a pod numer 7122 wynosi 1,23 zł brutto (1 zł + VAT). Głosujący mogą wysłać nieograniczoną liczbę wiadomości SMS, przy zastosowaniu zasady, że z jednego numeru telefonu można oddać po jednym głosie na dany blog/tekst. Po oddaniu głosu na dany blog z danego numeru telefonu, możliwe jest oddanie z wykorzystaniem tego numeru telefonu, głosu na inne blogi. Każdorazowe kolejne wysłanie SMS pod numer 7122 powoduje ponowne pobranie opłaty w wysokości 1,23 zł brutto.


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Gratuluję odwagi:) I życzę powodzenia w głosowaniu - niechaj się kula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję...:)
      Do założenia tego bloga też była mi potrzebna :)

      Usuń
  2. Zagłosowane 😀 wiesz że stoję za to bądźcie murem. Wiosne i w mojej duszy gra 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko...dziękuję serdecznie...:) :) :)
      Przynajmniej nie będzie z kontem zerowym...;)
      Nie ma mnie na facebooku...więc wiele osób się nie dowie.
      Pozdrawiam wiosennie ;)

      Usuń
  3. U mnie tyle słońca, które tak pozytywnie nastraja ;)
    chociaż.. może mała wymianka? ;D podeślesz mi trochę śniegu w zamian za odrobinę słońca? :)
    nie nacieszyłam się jeszcze tą zimą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojego sms też Lecę w kulki mogą liczyć! Pozdrawiam serdecznie! Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna w sercu w środku zimy? To znaczy, że jest dobrze! :))
    Trzymam kciuki w konkursie i zaraz zagłosuję.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim salonie jak Twój faktycznie nie czuć już zimy... ;) Chyba też muszę postawić w salonie wazon z wiosennymi kwiatami - od razu zrobi się pogodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze chwila, a za chwilę będzie i a zewnątrz!
    piękne goździki:)
    ściskam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie u Ciebie w salonie, naprawdę wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne goździki, to jedne z moich ukochanych kwiatów.... i w domu i w ogrodzie, w którym to mam ich sporą kolekcję :))
    Życzę powodzenia w konkursie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ...też ja bardzo lubię.
      A w wazonie są naprawdę trwałe...

      Usuń
  11. Hej Anuś... żółte kwiaty, to moje ulubione... oczywiście kolorystycznie !!! Żółte, bez względu na to czy róże, tulipki czy goździki... Ale Twoje są naprawdę ujmujące w swojej formie i kolorze!!! Zaraz oddam mój skromny głosik na Twojego bloga ze wszystkich komórek w chałupie;-))) Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...BARDZO mi miło...że cała chałupa zagłosowała ;)
      Dziękuję ślicznie :):):)

      Usuń
  12. Nadal u Was tyle śniegu???? ;)
    Powodzenia w konkursie! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wiosna,w salonie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję odwagi, zagłosowałam, będę trzymać kciuki. I a propo FB, udostępniłam, więc jednak parę osób więcej pozna Twojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E...tam...przyparta do muru przez Seweryna.
      Więcej odwagi potrzebowałam...by założyć bloga.
      Co z resztą też Wam obojgu zawdzięczam...Motywatory Wy moje dwa...:):)
      Dziękuję bardzo i ściskam :)

      Usuń