Sesja rodzinna w zimowy czas...:)

wtorek, 5 stycznia 2016
Ostatni post był wyjątkowo chłodny.
Zatem dziś na ocieplenie klimatu pewna sesja rodzinna :)
Osobiście robi mi się bardzo gorąco jak na nich patrzę...;)
Zapraszam na energetyczną zimę pełną nastrojowych świetlnych kuleczek ;)
Na przekór temu co za oknem...;)



























Rozgrzałam Was troszeczkę tymi fotkami ? ;)
Jeśli ktoś ma ochotę na podobną sesję fotograficzną  to zapraszam.
Kontakt pod adresem mailowym:
annastudio@onet.pl

Kawa, ciasteczka, foty i ciepła domowa atmosfera...


Pozdrowienia serdeczne dla przesympatycznych modeli.

:):):)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. I Wy i ta czerwień! Pięknie:) Dziecięce buźki do schrupania:) Bardzo świątecznie u Was - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, Anuś.... Ty to umiesz !!! Ten ciemiernik urzekający (moje w ogrodzie padły przy -18 st.)... no i ten ośliniony Mikołajek ;-))) Aż się wzruszyłam !!! Ty Czarodziejka jesteś nie fotograf!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu,sesja przy współpracy z mężem,
      Dla jednej osoby to za dużo...stylizacja, ustawienia modeli, światło.
      Dwie osoby muszą być.
      Jednak ciemierniki o tej porze roku w naszym klimacie to zawsze ryzyko...
      w domu im za ciepło, na zewnątrz za zimno ;)

      Usuń
  3. Miłość jaka bije od Was ,rozgrzewa,bije takim ciepłem że wszystkim Nam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też robi się cieplutko i...słodko jak na nich patrzę :)

      Usuń
  4. Pachnie miłością. Zdjęcia są przepiękne. Cieplutko Aniu ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zdolna bestyjka Z Ciebie, ogrodniczka, florystka, dekoratorka i jeszcze fotograf. No, no...

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, dziękuję za komplement.
      Jednak tym razem to praca zbiorowa ;)
      Tak jak pisałam wyżej w komentarzu, przy takich sesjach gdzie są cztery osoby, w tym dwójka dzieci. To jedna osoba nie da sobie rady. Stylizacja, światła, ustawienia modeli. To za dużo dla jednej osoby. Takie sesje robimy w dwójkę, z mężem.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Śliczne i pomysłowe zdjęcia.Jesteście cudną rodzinką.Ewa z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Was fajne krasnale! Świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Najmniejszy Mikołaj jest świetny! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała sesja i piękna pamiątka.

    Mówił Ci ktoś kiedyś, że masz uśmiech jak Cameron Diaz?

    Ściskam, ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nikt mi tego nie mówił...:(
      może dlatego, że to nie mój uśmiech :)
      Ale zgadzam się z Tobą, też odnoszę takie wrażenie, modelka bardzo mi przypomina tą aktorkę, zwłaszcza z filmu ''Holiday'', nawet fryzura podobna :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia, ale to ze stópkami najmłodszego po prostu urocze. W domu mam ciut mniejsze. Wiecej takich sesji pokazuj bo aż sie cieplej na serduchu robi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że fotki się podobają :)
      Ach te stópki !!! Też je uwielbiam :):):)
      Już wkrótce spełnienie Twojej prośby...;)

      Usuń