Zima za kratkami ;)

poniedziałek, 18 stycznia 2016
Dzisiejszy post dla tych co za zimą nie przepadają i chętnie by się jej pozbyli...;)


oraz dla tych co ją lubią...;)


Pozdrowienia zimowe dla zwolenników i przeciwników
:):):)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Krótka mroźna i śnieżna zima nie jest zła. Ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię ... najbardziej za zimowymi kadrami ze śniegiem ... za tym najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdecydowanie z tych co lubią zimę. Zdecydowanie najpiękniejsze zdjęcia to te z zimową scenerią. Poza tym zima to raj dla tropicieli wędrujących po polach i lasach z aparatem :)

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczne fotografie. Prawdziwa magia zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Ale ja tak naprawdę nie jestem zbyt wielkim fanem zimy :) Owszem, taka jak teraz może być. Troszkę mrozu i śniegu nie zaszkodzi. Wolę już te -5 stopni i słońce niż +5 i pluchę. Oby tylko nie było zimniej niż -10 :) Tego już nie lubię :) Najfajniejsza zima jest w górach, ale u mnie pod Warszawą to już nie to samo :( Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja należe bardziej do grupy pierwszej. Jak zawsze piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna śnieżna słoneczka i z Twoich kadrów ;-) zawsze
    ciapata, bura, chlapiąca ;-) nigdy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie wolę tą "na wolności". Bardzo lubię zimę ale śnieżną i białą. Ma ona swoje subtelne piękno mimo wszystko.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielkim, wielkim zwolennikiem, wiec więcej zdjęć bez kratek od Ciebie poproszę i więcej śniegu od Matki Natury!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zime gdy jest biało, sniezno, mroźno i świeci słońce, a ja mam wolne i moge spacerować i sie nią zachwycac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Was :):):)
    Dziękuję za zostawione słowa...:)

    OdpowiedzUsuń