Wiosenne kule

piątek, 23 marca 2018


Zapraszam na wiosenne kule w zimowej aurze ;)
Planowałam te zdjęcia w wiosennym  słoneczku, ale dłużej czekać już nie mogłam.
Doczekałam się sesji podczas wirujących płatków śniegu ?!

Wiosenna kolekcja z mchem.
Jedni go kochają inni zwalczają.
Ja należę do pierwszej grupy ;)


Miłość, kulki i mech ;)





Idealne dekoracje na ten sezon wiosenny, nie ma obaw, że zmarzną ;)
Moje bratki ciągle migrują miedzy domem, a ogrodem :(


 Wykorzystałam naturalne materiały (mech, gałązki jagody) i odrobinę plastiku ;)



Trzeba mieć duże serce dla tegorocznej wiosny ;)






A dzisiejsze dekoracje wraz z sercem dla wiosny
dostępne tu...KLIK i tu...KLIK

Pozdrawiam






Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Mech w dekoracjach uwielbiam, z plastikiem gorzej, nawet jeśli to odrobina ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha...ha...:) Rozumiem ;)
      Mój syn też tak ma...nie trawi, nawet całkiem dobrych imitacji naturalnych.
      A ja...wszystko lubię ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń