Wiosna na schodach

wtorek, 9 kwietnia 2019
Wiosna na schodach. Wiosna w doniczce.



Jak tak patrzę na te moje roślinki w doniczkach 
to uwierdzam się tylko w moim uzależnieniu ;)
Kocham doniczki i to się raczej nie zmieni ;)
Te kompozycje są ze mną od 7 marca,
wtedy w ogrodzie było całkiem szaroburo, a te akcenty dawały mi dużo radości, która trwa...

i okazuje się, że nie tylko mnie ;)

Pewnego poranka kiedy myłam schody frontowe usłyszałam głos mojej sąsiadki...
- Aniu, a co ty tam kombinujesz od rana ?
- Nic, musiałam schować donice przed mrozem, a skoro już je pościągałam i mam puste schody to
 je machnęłam.
- A możesz podejść tutaj bliżej chciałam ci coś powiedzieć.
No to podeszłam, jak Pawlak do płotu, tak na marginesie tego co wichura połamała i jeszcze nie naprawiony.
- Chciałam ci podziękować za te ładne dekoracje, że mam wokół siebie takie ładne otoczenie.
Zatkało mnie ?! 

To był bardzo mile zaskakujący poranek. 
Cieszy mnie, że i innych cieszą oko te kompozycje.
Małe, a cieszy ;)
 Czy to doniczka czy to dobre słowo ;)

Zatem, zapraszam nacieszyć oko ;)















Dużo codziennych małych radości Wam życzę
z pozdrowieniami

Anna

W dzisiejszym poście wystąpili:

Fiołek (bratek) miniaturowy  Viola cornuta
Fiołek (bratek) ogrodowy Viola ×wittrockiana 
 Stokrotka pospolita  Bellis perennis
Wrzosiec krwisty  Erica carnea 
Jagodzina Vaccinium myrtillus
Jaskier azjatycki  Ranunculus asiaticus

;)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Przepiękne, sąsiadce się nie dziwię wcale, a wcale...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sąsiadka ma piękny podgląd. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne otoczenie stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że podobnie dostrajamy doniczki ze stokrotkami. Ja również dodaję do nich gałązki, by nadać im trochę objętości. :) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Miłych Gości i dziękuję za Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne wiosenne kompozycje! A tak przy okazji, co to znaczy: 'machnelam schody'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :)
      Co znaczy ''machnelam schody'' to nie wiem ;)
      a ''machnęłam schody'' szybko umyłam schody :)

      Usuń