Ciasno

środa, 29 lipca 2020

W warzywniku zaczęło brakować miejsca.
Pojawiły się dodatkowe ''skrzyneczki'' 


Ze względu na swoje duże rozmiary lubczyk trafił do osobnej kwatery,
mięta też podzieliła jego los.











Zdjęcia  z tej przestrzeni publikuję z dużym opóźnienem.
Zazwyczaj w okresie letnim dochodzi do przerw w blogowaniu,
i tym razem nie inaczej
Spróbuję nadrobić ;)




Kończę ujęciem kulek...;)

Pozdrawiam

:)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Dawno mnie nie było w Twoim ogrodzie, ale pięknie. Cudne te okrągłe donice. Czy to nabytek z tego roku? Zdjęcia takie, że rękę wyciągam żeby coś skubnąć :). U mnie pomidorowa tragedia grzybiczna, ogórki chyba też nie dadzą rady.
    Pierwszy raz masakra warzywna na całej linii. Nie chciałam używać chemii i niestety poległam. Pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewko :)
    Tak, niedawno kupowałam.
    U mnie też bez chemii i wygląda na to że bez... pomidorów :(

    OdpowiedzUsuń