Różowo mi, pachnąco mi, zimno mi

poniedziałek, 13 lipca 2020

Prognozy zapowiadają, że deszcze rozpoczną się od czwartku.
Cztery dni bez deszczu ?! - zastanawiamy się ze Sławomirem jak my to przeżyjemy ?
Cztery dni bez deszczu - Niewiarygodne !
Jak ostatni ''ciąg deszczowy'' trwał prawie 4 tygodnie, 
surfinie kwitły tak...


A teraz tak...




Odmiany surfinii o pełnych kwiatach zazwyczaj raczą nas też pięknym zapachem.



Różowo mi, pachnąco mi...
i zimno mi.
W piątek 33 stopnie, a w sobotę 12 stopni.
Niezły skok !
Jak nie leje to praży ;)
Czy u Was też takie anomalie, czy tylko my tacy szczęściarze ?

:)

PS. Fotki strzelam między opadami.
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Przepiękne te różowe również. Też są tak ekspansywne jak limonkowe, czy jednak trzeba sadzić je gęściej? Lato nas nie rozpieszcza. Rzeczywiście ciągle pada, od kulki dni jest jednak ładnie, a dziś już naprawdę gorąco. Ale jutro ma być załamanie pogody... także u nas, na północy wielkopolski, tak samo :) Pozdrawiam gorąco, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, rosną i rozrastają się dość ładnie, ale z coraz większej perspektywy czasu widzę, że nie dorównają limonce w sile wzrostu.

      Usuń
  2. Piękne te surfinie aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń