Czy to za nami ?

wtorek, 29 września 2020

Dobry wieczór




Czy wieczory w ogrodzie już za nami ???





Mało mi...
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu, nostalgiczny ten post. Mnie też szkoda wieczorów pod chmurką. Powtórzę za Tobą - mało mi... Serdecznie pozdrawiam. Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano Halinko, nostaligicznie wyszło ;) Mało mi tych wieczorów, mało ciepła, mało w ogóle ogrodu w tym sezonie .Lato mnie rozczarowało :(

      Usuń
  2. Czekam na babie lato :) A co do wieczorów... mam nadzieję na parę jeszcze takich... na tarasie, otulona ciepłym kocem i z dzbankiem herbaty na podgrzewaczu, bo mnie też mało ich :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam ciepłe pozdrowienia i łaczę się w niegasnącej nadziei ;)

      Usuń
  3. Mi też mało :-( i obawiam się ze już na ten rok limit wyczerpany :-( Taki to dziwny rok, wiosna, lato, jakby zawieszony w innym wymiarze. Szybko zleciał i może to dobrze. Czuję niedosyt "dobrego i ciepłego" w tym dziwnym roku...

    OdpowiedzUsuń