Jesień jest z nami

niedziela, 27 września 2020

 

 Mam wrażenie, że szybciej niż w ogrodzie pojawia się jesień u nas w domu.

Lato mnie totalnie rozczarowało na wielu płaszczyznach, nie miałam czasu się tu żalić, 

ale może znajdzie się kiedyś czas na kilka refleksji...

Dlatego z radością i pewnego rodzaju ulgą witam jesień, 

jako zamknięcie czy pożegnanie trudnego sezonu.

Witam słonko w naszym mieszkaniu i moim sercu ;)







Uśmiech zostawiam

;)






Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękna dekoracja. Marzy mi się taki kosz ale nie bardzo mam na niego miejsce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jesienne kompozycje. Szukałam ostatnio w internecie etażerki w podobnym stylu, można idealnie wyeksponować w niej dekoracje... niestety nie znalazłam nic ciekawego. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu były dostępne w JYSK i IKEA.
      Moja właśnie z Jyska.

      Usuń