Jak to jest zrobione ?

piątek, 16 października 2020

Dziś w temacie How it's made ? 

Dla stabilizacji do każdego kalosza, na spód, włożyłam mała kostkę brukową, jeśli tego nie zrobicie zbyt ciężka góra kompozycji będzie przeważać i kaloszki będą miały tendencję do przewracania się na wietrze. Następnie uzupełniłam  keramzytem do wymaganego poziomu by umieścić tam wrzosa w doniczce wraz z osłonką, co by przy podlewaniu nie zalewać buta.

Powstała szczelina została wypełniona niewielkim fragmentem mokrej gąbki florystycznej do kwiatów żywych.





 Teraz już tylko parę liści bluszcza, parę gałązek cyprysika, śnieguliczki i ligustra.


Gotowe !





Podobnie postąpiłam tutaj...


W doniczce mam 2 wrzosy, powstałe szczeliny wypełnione gąbką z materiałem roślinnym.

Kompozycje w takiej formie, przy takiej aurze jaką ostatnio mamy będą wyjątkowo trwałe, przypuszczam, że postoją do grudnia.

Pozdrawiam

:)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Piękna jesień u Ciebie Aniu. I w ogrodzie i w warzywniku. pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesień u Ciebie Aniu, I w ogrodzie i w warzywniku. pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń