Wybuch

środa, 9 grudnia 2020
Prawdziwa eksplozja czerwieni !




To za ich sprawą...


Stałam sobie w kolejce w warzywniaku, stałam, stałam i nagle...
Zobaczyłam piękną czerwień, której odcień uwielbiam.
Zainspirowały mnie !
Wiedziałam już, że tegoroczne święta nie będą glamour.
Tym razem postawiłam na naturalne dodatki.


Zachciało mi się prawdziwej zimy w domu.




Gdy wieszałam moje nowe fotografie akurat na dworze panowała mroźna aura, -5 stopni.






Mróz odszedł, ale w domu ku mojej uciesze zimowy klimat został.
Kiedy tylko mój wzrok pada na nowe zdjęcia, robi mi się zaraz jakoś  ''zimowo''.
To naprawdę działa na moją psychikę !
Czuję zimę ;)


Mróz za oknem zniknął,
zniknęła też moja ulubiona zieleń (na razie nie tęsknię).
Ta czerwień mnie cieszy !
Dodaje energii, a plakaty oddziałują na świadomość zimowej pory.
Nawet zmrożony klosz jakoś mi się teraz bardziej komponuje ;).




Zniknęły zielone dodatki...




To tylko parę akcentów kolorystycznych, 
ale czuję się całkiem inaczej w tym wnętrzu ?!
Lubię to uczucie ;)


Sprawcy !!! ;)


Ze względu na to, że otrzymuję zapytania o możliwość zakupu moich zdjęć,
informuję, że w moim sklepie pojawiła się możliwość zakupu takich zimowych fotografii
w dowolnym rozmiarze.
U mnie nad rogówką wisi kolekcja składająca sie z dwóch egzemplarzy,
w poziomie 50x70  oraz w pionie 30x40, ramki z IKEA.

Wybuchowe pozdrowienia zostawiam

;)

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Ładnie. A zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie małe detale wiążą całość i potrafią stworzyć wspaniały klimat. Zdjęcia zachwycające! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, pięknie u Ciebie. Faktycznie klosz lepiej się prezentuje w nowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń