Ogród zaczyna się od marzeń

wtorek, 2 lutego 2021


W połowie stycznia obiecałam, że niebawem ruszę jak w ubiegłym roku z cyklem 
''Przygoda z ogrodem rozpoczyna się w styczniu od snucia marzeń''
A mamy już luty ?!
Wybaczcie moją niesłowność, winne oczywiście marzenia !
Byłam nimi bardzo zajęta.

Ogrodu trzeba zapragnąć,
potem zaczyna się o nim marzyć,
zdarza się i śnić, mnie bardzo często...
Można też na niego zachorować ;)

Pomagam moim klientom w tych marzeniach,
nadaję im kształt, kolor, fakturę,
wizualizuję je, 
a takie wiadomości po spotkaniach projektowych są dla mnie ogromną satysfakcją i zachętą:







Zatem zachęcam Was do marzeń,
zimowe miesiące są na to najlepsze,
a prawie cały luty jeszcze przed nami !

Pozdrawia
Rozmarzona Anna

;)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Witaj!
    Ja marzę o wiośnie i cieplejszych dniach. Chociaż zima piękna bo spod warstwy śniegu nie wystają chwasty, to deficyt koloru zielonego daje się coraz bardziej we znaki. Kiedyś wymyśliłam sobie, że zaraz pod domem posadzę sobie różne takie zimozielone, zeby siedząc na kanapie miec oko na zielone. Widać babie się nie dogodzi bo już zaczęłam marudzić na zimowy odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha...doskonale rozumiem, nie dogodzisz babie ;)
      Też nie przepadam, za tym zgaszonym, mdłym kolorem zieleni zimą,
      ale niech no przyjdzie ciepełko, zaraz zaczną krążyć soki i szybko odzyskają wigor zimozielone, bez nich byłoby już całkiem pusto, dobrze, że są ;)

      Usuń
  2. W moim ogrodzie rozdźwięk między marzeniami a wykonaniem jest tak duży, że aż boję się marzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldono, a to normalne, też tak mam ;). Mam nawet dla Ciebie posta dzisiejszego w tym temacie, pozwoliłam sobie Ciebie zacytować ;)

      Usuń
  3. Witaj Aniu,
    podpisuję się pod tym co napisałaś obiema rękami. Moje marzenie ma szansę spełnić się po ......dziestu latach :) Warto było czekać i marzyć, marzyć,,, Pozdrawiam, Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się razem z Tobą, dobrze mi się marzyło...
      Cierpliwość masz, będziesz mieć i piękny kawałek ziemi :)

      Usuń
  4. Witam ;) ja mam pytanie odnoscie klonu globosum czy jest trudny w uprawie? I czy on jakos kwitnie albo owocuje i potem "smieci" po calym ogrodzie ? Planuje posadzic takie drzewka kuliste na pniu i zastanawiam sie wlasnie mad tym klonem;) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię nosić białe drewniaki na nogach

    OdpowiedzUsuń