Wiosenne Prima Aprilis

piątek, 1 kwietnia 2022

 


Wiosna zażartowała sobie z nas dzisiaj !

:)

O tej porze ja tam wolę fiołkowe pierzynki niż śniegowe,
zatem zapraszam na kolejne kompozycje wiosenne w donicach


Biel & Róż 



- Mężu, postanowiłam nie kupować żadnych nowych roślin w tym sezonie.
-Wspaniale ! Jestem z ciebie dumny! - wykrzyknął mąż, a żona na to...
-Prima Aprilis !










Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Nigdy nie przepadałam za bratkami, nie mogłam się do nich przekonać. Ale u Pani prezentują się cudownie. Już w ubiegłym roku mój wzrok przyciągnęły niebieskie wiosenne kompozycje z hiacyntami i szafirkami, a w tym roku róż mnie zachwycił. Czy zdradzi Pani, jakie odmiany zostały użyte w kompozycjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż miał podobnie ;), ale powolutku go przyzwyczajałam i teraz tak samo zachwyca się bratkami.
      Z określeniem dokładnej odmiany to będzie mi cieżko, bo ja ich nie wysiewam tylko kupuję sadzonki, a w sprzedaży one są NO NAME ;) Komponuję z tego co mi wpadnie w oko ;) Te drobnokwiatowe to bratki miniaturowe Viola Cornuta, pozostałe to bratki wielkokwiatowe Viola wittrockiana. Z roku na rok oferta coraz ciekawsza w kolorystyce. Aktualnie jestem zakochna po uszy w moim tegorocznym odkryciu kolorystycznym ;), a myśłałam, że zachwytu nad niebieskimi z zeszłego roku nic mi nie przebije ?! ;)

      Usuń
    2. Więcej odmian w różu...;)
      http://lecewkulkiwdomuiwogrodzie.blogspot.com/2019/04/wiosna-na-schodach.html

      Usuń