Przydasie

piątek, 16 listopada 2018
Dziś ogłoszenie i podziękowania.

Zacznę od podziękowań.
Jakiś czas temu spotkała mnie urocza niespodzianka. 
Sławomir przyniósł mi pocztę,
 pośród rachunków i urzędowych pism trafił się list bez nadawcy,
 a w liście...
Czarujący kwiatuszek z karteczką ''Przydaś  -  Lecę w kulki ''
Wzruszyłam się...



Chciałam Anonimowemu Darczyńcy serdeczne podziękować za tak urokliwy prezencik.
''Przydaś'' komponuje się  idealnie z moimi nowymi kolorami.
Czegokolwiek na nim nie postawię pasuje...


Gdziekolwiek go nie wezmę, czy do  sypialni, czy do pracowni czy do salonu, ślicznie współgra, 
jest to zatem ''Przydaś wędrowny'' ;)
''Przydaś wędrowny''  jest używany codziennie,
 a ze względu na swój kolor jest też wyjątkowo praktyczny.


Raz jeszcze bardzo dziękuję,
serdecznie ściskam 
i  słodko całuję

;)



Pozostając w temacie "Przydasi"
 i pamiętając jakie zainteresowanie wzbudził pokazywany przeze mnie 
3- poziomowy koszyk druciany
informuję,
 że łudząco podobny do mojego, czarny koszyk do serwownia jest dostępny w IKEA,
ale...seria się kończy więc radzę się pospieszyć.
Myślałam, że to nowość, a to końcówka.
Podaję linka:


Ten z IKEA jest o 5cm wyższy od mojego i znacznie szerszy, co tylko działa na jego korzyść,
bo zmieści więcej, że też ja go wcześniej nie zauważyłam ?!

A tu mój ''Przydaś'' już w zimowym anturażu.



A w letnim zapraszam tu...KLIK


Z pozdrowieniami

Anna




Zainteresują Cię


Prześlij komentarz