Tej zimy lecę w kulki

piątek, 23 listopada 2018
Wianek ''Lecę w kulki''.


Wianki to wyjątkowo praktyczne dekoracje ;) 
 Wkomponują się dosłownie  wszędzie.
Na zewnątrz lub do wewnątrz,
na drzwi,
obok drzwi,
pod sufit,
na ścianę,
nad kominek,
nad stolik
lub 
komodę.







Radości z tworzenia życzę, 
a kto nie ma na to czasu, to zapraszam do mnie.
Wianek ''Lecę w kulki'' dostępny  tutaj KLIK 

:)

A jutro zapraszam na kolejne propozycje dekoracji,
będzie to moja pierwsza kolekcja ozdób zimowych.
Zdradzę, że w moich ulubionych kolorach,
bieli i zieleni.
Nie zabraknie też kulek ;)

Do jutra 

:)


      
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Fajny, jakby obsypany żurawiną :)...tak jakoś mi się skojarzyło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne i smaczne skojarzenie :)
      Spodobało mi się :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Cudny wianek, tak jak piszesz wianki mogą być ozdobą w wielu miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziekuję :)
      Na pewno można jeszcze dodać jakieś miejsce ;)
      Są wyjatkowo uniwersalne ;)

      Usuń