Od projektu do efektu - cd

wtorek, 12 lutego 2019
Po publikacji postu ''Od projektu do efektu'' otrzymałam dość sporo e-maili z różnymi zapytaniami.
Nie byłam w stanie odpowiedzieć na wszystkie indywidualnie,
 ale obiecałam napisać posty w nurtujących Was najczęściej tematach, w trzech tematach ;).
Choć tego nie planowałam powstaną uzupełniające posty dot. poszczególnych zagadnień.
Trawnik - Bruk - Darniowanie.
Na pierwszy ogień poleci - BRUK. 


Pozdrawiam
z mojej pracowni gdzie mimo pory roku prace idą pełną parą, żadnych przestoji.
Zostawiam fotki z moim mottem życiowych, które jakiś czas temu  oprawiłam sobie w ramki i postawiłam w pracowni na stoliku, przy którym robię sobie krótkie przerwy od pracy
 albo spędzam czas przy ciekawej lekturze lub katalogu z brukiem ;)



Z pozdrowieniami

Pracująca Anna

;)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz