Hippeastrum

niedziela, 29 listopada 2020

Miłego poniedziałku !


:)

Hippeastrum w innej stylizacji 



 

Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu, co zrobić z przekwitniętym hippeastrum?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, wejdź w etykietę HIPPEASTRUM, pod każdym postem pod spodem są etykiety, wyszukaj, kliknij, wyskoczą raczej wszystkie posty z hippeastrum, dzieliłam się już swoim doświadczeniem tym temacie ;)
      Zerknij tez w komentarze pod tymi postami, może pomoże... :)

      Usuń
  2. Droga Aniu, już od lat zachwycam się Twoim pięknym ogrodem---cudowny. dzięki Twoim radom co roku mam piękne surfinie na parapetach i kwitną, jak szalone. żałuję bardzo , że nie mogę skorzystać z Twoich zdolności projektanta ogrodu ze względu na odległość--mieszkam nad Morzem. pozdrawiam serdecznie. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgorzato, bardzo miło mi czytać, dziękuję Ci.
      Co do dzielącej nas odległości...To nic bardziej mylnego.
      Projęktuję na terenie całego kraju, a nawet za jego granicami.
      Zdradzę, że zrealizowałam projekt w...Chicago !
      Zatem moje zdolności projektanta nie mają granic ;)
      Dodam, że projektuję kompleksowo całe ogrodu, ale i małe jego fragmenty.
      Zapraszam do kontaktu mailowego. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń