Jesienne złoto

czwartek, 12 listopada 2020

 Wpadam dziś jeszcze z październikowym złotem...


''Jesień nosi więcej złota w kieszeniach niż wszystkie pozostałe pory roku''

                                                           Jim Bishop









Złote pozdrowienia zostawiam

;)
                                                                                 



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Aniu, o rany jak cuuudnie!!! Średnio przepadam za jesienią, ale w tej, która się zadomowiła w Twoim ogrodzie, to można się zakochać. Jestem zauroczona! Serdecznie pozdrawiam. Halina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, it is really nice flowers!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam Ania wcześniej, że tesknię za Waszym ogrodem. A kliknelo mi się 2x, a potem skasowało się 2x. Jak tylko wyzrdrowieje to przyjade do Ciebie na spacer po ogrodzie. Mogę? Jutro już wolność!!! Jak ja się już cieszę🤣🤣🤣😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowiej szybciutko,
      zapraszam serdecznie, ale raczej na kawkę do domku niż na spacer ;)
      Robi się pusto i smutno...
      Dziwne te dubelki ;)

      Usuń
  4. Jesień to wspaniała pora roku. Spodobał mi się lampion z pierwszego zdjęcia. Chętnie kupiłabym taki do swojego mieszkania. Bardzo by pasował, zwłaszcza w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wspaniała...
      A lampionu niestety, nie mam w ofercie :(

      Usuń
  5. trafiłam niechcący..przepiekny blog!skorzystam z porad i pomysłów.Z życzeniami serdecznymi!!

    OdpowiedzUsuń