Szyszki XXL - nowa odsłona

piątek, 27 listopada 2020

Dziś Szyszki XXL w całkiem innej odsłonie, 
nie jak zwykle na dekoracyjnych hakach.
To ich nowoczesne wydanie,
a wydawać by się mogło, że one będą dobrze wyglądać tylko w kompozycjach w stylu klasycznym.


Te donice to K O L O S Y ! 
Wiem, wiem, na zdjęciach tego nie widać, ale ich wymiary to 50x50x100,
jestem tylko trochę większa od tych dekoracji ;)
Zależało mi, by kompozycje nie zdominowały wejścia do domu i nie zwężyły go optycznie,
dlatego musiałam wymyślić coś niskiego.
Wyższe dekoracje w wysokich donicach mogłyby stwarzać wrażenie wąskiego tunelu prowadzącego do drzwi, chciałam tego uniknąć.


Kolorystyka, zgodna z upodobaniami klientki, stonowana.
Kolor szyszek pięknie komponuje się z cegłą.





Znałam tę kolorystykę, bo znam ten ogród ;)
To mój projekt ogrodu oraz projekt bruku.
Wykorzystałam tu różne elementy brukowe, z różnych firm,
ale to temat na innego posta...
Nie miałam okazji przedstawić jeszcze tej realizacji,
a to bardzo ciekawy projekt u bardzo sympatycznych klientów.


Donice z firmy Bruk- Bet, kolor perła.
To solidne, betonowe donice, które jak postawicie w jednym miejscu to już ich nie ruszycie ;),
mimo, że środek donic wypełniony tylko keramzytem do wymaganego poziomu by umieścić tam donicę przemysłową z kompozycją.


Szyszki XXL  w tradycyjnej odsłonie znajdziecie 


oraz 


i


Pozdrowienia z szyszką

;)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz