Dziura w niebie

piątek, 16 lipca 2021




Kolejny etap mojego lawendowego zauroczenia ;)
Uczucie rośnie w siłę ;)




 Sky Blue nie ma kwiatów tak fantazyjnych, z pięknymi żyłkmi jak u jej limonkowej siostry.
Jej kwiaty są wyjątkowo proste w swym kształcie,
ma się wrażenie jakby malowała je ręka przedszkolaka,
 fioletowe płatki i jasne oczko - ot, cała uroda !
Tak, te delikatne fiolety z limonkowych środkiem są urocze,
wydaje mi się, jakby niebo miało małą dziurę ;)






Tutaj widać, to  o czym już wspominałam wcześniej,
 ich początkową  tendencję do rośnięcia w górę


---------------


Limonkowe oczko Sky Blue ładnie komponuję z moją ulubioną surfinią.








Zostawiam dziurę w niebie i znikam w lawendowych niwach

 ;)


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pani Aniu jak często nalezyprzycinac surfinie.Ja codziennie obcinam te kwiaty ktore już przekwitły i przywiędły sekstorem i nie wiem czy jest to ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgosiu, proszę zerknąć sobie w posta ''Jak sadzić i pięłgnować surfinie'', wyświetla się na pasku bocznym w zakładce Najpopularniejsze posty.
      Prezentowane na zdjęciach surfinie nie są stylizowane do zdjęć, fotografuję je w ich naturalnej odsłonie, przyglądając sie zdjęciom można zauważyć, że tam wiszą i zasuszją się te przekwitłe kwiatostany, a potem samoistnie opadają, ja nie usuwam, nie mam na to czasu.

      Usuń