Moja Narnia po raz trzeci

czwartek, 27 stycznia 2022

Dalej w temacie...
Styczeń w ogrodzie !

:)












 Z zimowymi pozdrowieniami

Anna






















Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Przepięknie....
    Meble tak 'beztrosko' zimują w ogrodzie????
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór Pani Anno. Przypadkiem trafiłam na Pani bloga kilka tygodni temu i tak mnie zauroczył Pani ogród, że zarwałam parę ładnych nocy żeby przejrzeć całe archiwum:) Ciężko było się oderwać. Zawdzięczam Pani nowy przypływ ogrodowych inspiracji, które nieco mnie opuściły w poprzednim sezonie i już się bałam, że nie wrócą. Zima u Pani jest absolutnie bajkowa i przepiękna, ale ja już czekam wiosny! Pozdrawiam i regularnie zaglądam :) Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ho ho ! To bardzo miłe Pani Magdo, co Pani pisze, cieszę się, że tak wciągające te moje wpisy?!
      Fajnie, że inspirują i mobilizują, nie od razu Kraków zbudowano... Ogród to nieustanna, zielona, długa przygoda ;). Sprzyjającej aury i cudownego nowego ogrodowego sezonu życzę.

      Usuń