Złotego Nowego Roku !

sobota, 1 stycznia 2022

 Ozłoćmy ten rok !


Na Nowy Rok mam dla Was złotą zachętę ;)
To słowa mojego znajomego Radosława Siewniaka,
 na które natchnęłam się w sieci początkiem grudnia i mocno utkwiły mi w pamięci i sercu.

''Nie bójmy się zachęcać, gratulować, wspierać, dobrze życzyć, dodawać odwagi, mówić dobrze o innych, mieć wiarę w człowieka. Wypowiedziane słowo ma moc i może zmienić tak wiele. Potrafi zainspirować lub zniechęcić; podnieść lub zranić; ożywić lub zabić. Słowa mogą ukierunkować czyjeś życie na dobre lub na złe zmiany. Używajmy ich mądrze. Wybierajmy słowa które przynoszą życie. Milczenie nie jest złotem. Dobre słowo jest złotem.''

Z całego serca życzę Wam
Złotego Roku !

Anna

PS. Dzisiejszego posta ilustruje najbardziej złote zdjęcie zimy jakie znalazłam ;)
A inne złote myśli Radka można poczytać 





Zainteresują Cię



Prześlij komentarz