Witam

poniedziałek, 6 maja 2024

 




Witam i o zdrowie pytam...

;)

Kiedyś w tej donicy gościły same kule bukszpanowe,
ale ze względu na choroby grzybowe i szkodnika w postaci ćmy bukszpanowej
odeszłam od zielonych kul i przeszłam do tego typu kompozycji.
Funkie plus sezonowe rośliny.



Wyszło mi to na zdrowie ;)
Trudno mi było utrzymać bukszpany w donicach w dobrej kondycji.

Wciąż usuwam szkody mrozu, 
strasznie dużo roboty.
Wiele roślin ''straszy'',
kiedyś bardzo bym się tym przejmowała
a teraz...
nie dotyka mnie to już tak jak dawniej...

Zdrowego rozsądku
 w podejściu do ogrodu życzę !

;)

PS. A kulki w donicy






Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Nie wiedziałam, że ten pojemnik na kwiaty jest taki duży. Zauważyłam dopiero w zestawieniu z fragmentem ławki. Dobrze jest kwiatom w takiej przestrzeni. Szkoda, że bukszpany wypadają, tak ładnie prezentowały się przez cały rok. Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń