Jak udekorować wejście frontowe ?

czwartek, 9 grudnia 2021

 


Jak udekorować wejście frontowe?

Wczoraj były dekoracje w krągłych kształtach,
dziś coś na ostro ;).



Moje szyszki XXL tym razem nie na dekoracyjnych hakach.
Zapraszam na świątęczne dekoracje wejścia frontowego.

Do nowoczesnego stylu  wybrałam stonowaną kolorystykę,
zieleń, krem, beż i kropla złota w jasnym odcieniu.


Atłasowe wstążki szerokości 10 cm mam już przetestowane u siebie i wiem, że znakomicie radzą sobie z trudnymi warunkami atmosferycznymi.
To samo szyszki, wykonane z naturalnych materiałów, nie straszne im deszcze czy śnieg.


Kartonowe pudełka opakowane nawoskowanym papierem też bez problemu poradzą sobie
 pod chmurką.
Prezenty dodają objetości kompozycji ;)











Przy montażu gałęzi z igliwiem pod sufitem pomagał mi z wiertarką Sławomir,
tym sposobem skorzystałam z obecności męża i mam fotkę z dekoracjami.
Mocowania nie widać bo dekoracja wisi na wędkarskiej żyłce, mocnej, ale niewidocznej.


A jutro zapraszam na kolejną propozycję dekoracji wejścia frontowego,
tym razem w tradycyjnej czerwieni.

Pozdrawiam

:)

Szyszki jeszcze dostępne TUTAJ

Zainteresują Cię



Prześlij komentarz