Kartka z kalendarza...;)

czwartek, 21 marca 2013

W kalendarzu za pierwszy dzień wiosny uważa się 21 marca,
lecz astronomiczna przychodzi dzień wcześniej.
Gdy słońce wejdzie w znak Barana, to rozpoczyna się astronomiczna, długo wyczekiwana wiosna.
W 2013, w Polsce miało to miejsce wczoraj, dokładnie o 12:02 UTC czasu uniwersalnego.
Zdjęcia pochodzą a wczorajszego przyjścia...i moim zdaniem dość wiernie oddają marcową aurę ;)
Dziś...kartka z kalendarza ;)


Powitanie muszę przyznać wyjątkowo ciepłe :):):)
Przy zdjęciach, zrzuciłam szalik...potem czapkę...no i na moment nawet kurtkę ?!


Dziś...po śniegu ani śladu.Pierwsze, wiosenne promienie uporały się z nim w mig :)
Spieszyłam się z fotkami bo śnieg topniał w oczach.


Mam nadzieję, że to ostatni śnieg tej wiosny :)

A dekoracja stoi pod murem domu i wita gości wchodzących od ogrodu.
Muszę przyznać, że  przygotowanie jej kosztowało mnie dużo czasu.
Przygotowywałam ją na raty. Najpierw na spacerze zdobyłam mech, sporo go wychodzi.
Do tej pory robiłam tylko...kulki i nie miałam pojęcia jak to wyjdzie.
Następne podejście to było zrobienie szablonów liter.
Kolejne popołudnie...owijanie....owijanie....;) bynajmniej nie...bawełny ;)
Na koniec zdjęcia.
Cztery podejścia.
Najbardziej czaaasooochłooonnaaa dekoracja jaką zrobiłam do tej pory.

Pozdrowienia z odrobiną... różu :)

Anna


Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. rozrzewnił mnie ten mech (bukszpan?) na śniegu
    piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy...:):):)
      Mech...:)
      ...też mój ulubieniec ;)
      Dobrze...że rozrzewnił...;)

      Usuń
  2. Oj napracowałaś się kochana...ale efekt wspaniały. Piękne zdjęcia....W kalendarzu wiosna , za oknem zima a w duszy chyba maj skoro rozebrałaś się.....Pozdrawiam cieplutko( mimo ,ze za oknem tony śniegu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...maj w duszy spodobał mi się najbardziej...;)
      U nas...szaro...buro...ale bez śniegu.
      Buziaki

      Usuń
  3. Ach! Pięknie tu i mimo wszystko wiosennie ^^
    U Ciebie po śniegu nie ma śladu, a u mnie prawdziwe zaspy :/ I również mam nadzieję, że to ostatni śnieg tej wiosny!!! Moja cierpliwość powoli się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):):)
      ...właśnie sypie?! :(
      Cierpliwości jednak życzę...Tobie i sobie ;)

      Usuń
    2. Sypie od samego rana :/ Wiosna że ho ho! Topienie Marzanny w śniegu :D
      Dzięki! Przyda się :)

      Usuń
  4. Śliczne te zdjęcia, a 'żywa' kartka z kalendarza cudna :)
    Zapraszam moje ogrodowe progi: http://www.sen-o-piwonii.blogspot.com/
    bądź czujna bo za dni parę ogłoszę 'ogrodowe candy' - wiosnę w ogrodzie czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Joasiu...
      Będę...;)Ja już rozpoczęłam sezon...ale to był falstart ;)

      Usuń
  5. Masz racje, wiośnie nalezy drzwi otworzyc szeroko.
    Pozdrawiam cie serdecznie i zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. może i czasochłonna ale za to jaki efekt!!! pięknie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną dekorację zrobiłaś, ale boję sie, że zasypie ją śnieg, który na Górnym Śląsku znowu pada :(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopniał i znowu sypie...
      Mam to już w nosie...;)

      Usuń
  8. Aniu urocza dekoracja a zdjęcia ..rewelacja. uwielbiam takie klimaty, dzięki wielkie za tą przyjemność dla oka. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Gosiu...miło mi to czytać:)
      Lepiej wygląda w realu...jest duża i robi wrażenie...większe niż na zdjęciach...:)

      Usuń
  9. Ba! Wyszło świetnie! Szalik, czapa, a nawet kurtka poszły w odstawkę?:))) czekam więc kiedy Twoje słonko przywędruje do mnie, bo u mnie właśnie sypie śniegiem.
    Pozdrowienia cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już też.......:(
      My się zimy nie boimy....wianek będę robić...ale jaki ?;)

      Usuń
  10. bardzo lubię oglądać Twoje fotografie, cudnie by wyglądały w formie pocztówek, kartek;-)))))))))))pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejko...dziękuję Ci baaaaardzo.
      Miło...że mogę tymi fotami sprawić przyjemność...

      Usuń
  11. Aniu, jak zwykle Twoje aranżacje są PRZECUDNE!
    O zdjęciach nie wspomnę....
    Buziam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi...dziękuję Ci...BARDZO
      Cieszy mnie, że Ci się podobają...

      Usuń
  12. Aniu rewelacyjny pomysł z żywym kalendarzem - chylę czoła przed Twoją kreatywnością!
    Śliczne zdjęcia - hehe jak zawsze... :)))
    Nie tylko u Ciebie falstart - mój wiosenny wianek już 2 tydzień wisi na drzwiach i ZAMARZA :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu...
      Mnie ta aura nawet zamroziła pomysł na wianek...
      Dopiero wczoraj zrodziła się koncepcja...

      Usuń
  13. Fantastyczna aranżacja. Tylko zastanawiam się, skąd Ty tyle mchu nazbierałaś o tej porze roku? Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko...jak to skąd ???
      Mech jest zawsze...tylko trzeba wybrać się na spacer jak nie ma śniegu...
      To nie ma problemu...;)
      pa

      Usuń
  14. No, nie wiem czy ostatni ten śnieg tej wiosny.. U mnie mocno pada teraz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł ! :-) Orginalny . No i wykonanie perfekcyjne ! :-) Oby ta WIOSNA W KOŃCU przyszła ...!
    Ps. u mnie pruszy śnieg , a też ze Śląska jestem :-) ,więc chyba jednak nie ostatni hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna dekoracja :) widać ,że wymagała dużo pracy :)) ale za to efekt jest super - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania!!!! Padłam i wstać nie mogę! rozłożyła mnie na łopatki!! Matko, to jest dzieło sztuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu...przestań....
      Tak Ci się podoba...?!dziękuję za TAKIE uznanie...
      BARDZO dziękuję...:):):)
      Na żywo wygląda jednak lepiej...jest duży...a zdjęcia tego nie oddają...
      Za mało miejsca na blogu...;)

      Usuń
  18. PS. Proponuję -całkiem poważnie - pomyśleć o pocztówkach albo kalendarzu z Twoimi zdjęciami!!!!! Ja kupię i innym będę polecać gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anus:)...witam Cie najcieplej jak potrafie i zachwycam sie za kazdym razem tak samo:)...ubostwiam twoje zdjecia!!!!!
    oj az sie wierzyc nie chce,ze u Was nadal biel....rozumiem twoje poszukiwania, wyczekiwania wiosny i tesknoty za letnimi wspomnieniami.
    Tulisiam slonecznie :)!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betysiu...dziękuję Ci ślicznie....
      Chętnie bym Cię tam odwiedziła.......;)
      pa

      Usuń
    2. Betyśka, a to tutaj Cię odnalazłam!:) Cichaczem, cichutko,... :) Chyba bloga założę;)

      Usuń
    3. Koniecznie...czas najwyższy
      Betysia ma..ja mam i Ty będziesz mieć...;)

      Usuń
  20. No po prostu szok!!!!Pięknie to zrobiłaś!!!!
    A tego sniegu już nie ma???
    Bo u mnie to go jest jeszcze baaaardzo dużo!!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie ma....:)Jest nowy....:(
      Radocha wielka...cieszę się,że się podoba...
      Dziękuję

      Usuń
  21. PRZEPIĘKNE zdjęcia :) sUPER SUPER SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. PIĘKNE !!! Kochana jak Ty coś zrobisz to ... mogę powiedzieć tylko WOW

    OdpowiedzUsuń
  23. Anulka, jak teraz ta wiosna nie przyjdzie to okręcę się mchem:) To dopiero będzie czasochłonna .. dekoracja;)
    Ev

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....już Cię widzę...całkiem niezła będzie...:):):)
      Pozdrawiam Dowcipnisiu...

      Usuń
    2. Anulka, mech mchem, ale skąd go tyle wziąć, na taką.. hmmm... dekorację?;) To już lepiej niech ta wiosna przyjdzie!.. Pozwalam;)

      Usuń
  24. Szalona kobieto! Jeszcze się zaziębisz przez to zdejmowanie kurtki. ;0
    Dekoracja bombowa - jestem oczarowana Twoją pracą. I zdjęcia takie piękne.
    Choćiaż ostatni hiacyntowy post powinien powitać wiosnę, no ale skoro leży śnieg... może wiosnie zrobi się trochę głupio i przyjdzie w końcu? ;)
    Oczu nie mogę oderwać od tej dekoracji.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiacynty nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa...;)
      Cieszę się...że Ci się podoba...:)
      pa

      Usuń
  25. ... no zatkało mnie!!!
    Patrzę i patrzę i... napatrzyć się nie mogę... Jestem OCZAROWANA!!!
    Wspaniale to wymyśliłaś :)
    Cudowne zdjęcia!!!.... jak zawsze zresztą :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Nika...miło Cię widzieć...:)
      Cieszę się, że foty się podobają...miło...miło...;)
      Dziękuję...i pozdrawiam

      Usuń
  26. Ania niesamowita ta dekoracja, jesteś wielka :) A te ptaszki jakie śliczne nie widziałam ich wcześniej u Ciebie - SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś...dziękuję Ci...jak miło, że się podoba :)
      A ptaszki....już dłuższy czas u mnie...w domu siedziały na parapecie...
      Ja niedobra...teraz wyrzuciłam je na ten chłód...;)

      Usuń
  27. Zaklinanie wiosny trwa!
    A ja rozdaję ksiązki za komentarz. Rozdaję książki z okazji 4 rocznicy „narodzin” mojego bloga, który ostatnio reformuję (m.innymi trochę „skróciłam” nazwę z „Wirtualny Ogród Ewy G.” na „Ogrody Ewy G.”, bo miałam nadzieję, że potym „G.” mnie poznacie) http://wirtualnyogrod.blogspot.com/2013/03/to-juz-4-lata-rocznicowoksiazkowo.html
    Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ewo...
      skorzystam z zaproszenia...:):):)

      Usuń
  28. Wróciłam aby ponownie obejrzeć Twoje zdjecia i zdziwiłam się bo nie ma mojego komentarzu,nie napisam go:)))Jakoś mi umknęło-ja tylko chciałam napisać:cudne zdjęcia,jak zawsze u Ciebie,bajeczna dekoracja,jak zawsze u Ciebie,pięknie opisane,jak zawsze u Ciebie.I tyle:))))A moja mama zawsze na Wielkanoc robiła dekoracje z mchu i chętnie bym je zrobiła ale skąd ja wezmę mech?Widziałaś moje zdjęcia z pierwszego dnia wiosny z mojego ogrodu?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziękuję za rewizytę...;)
      Mnie też często umykają wpisy...zaczytam się...i myśli do przodu uciekają...
      Widziałam Twoją wiosnę...ale wolę Twoją pieczeń rzymską...niż wiosnę ;)

      Usuń
  29. Jestem zauroczona zdjęciami. Przepiękne. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anulka...piękne zdjęcia..jak zawsze Twoje:)....
    ....i pomyśleć, że w tamtym roku w marcu piłam kawkę na działce:)
    Ściskam zimowo, ale Kropkowo....:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. W końcu zamieściłam zdjecie pokoju syna,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczna dekoracja :-) Jestes bardzo pomyslowa :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja Droga! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej aranżacji wiosennych. Daję medal nie widziałam już dawno tak pięknej fotografii. Pięknie, subtelnie pomysłowo. Proszę o więcej takich! Pięknie i cieszą moje oczy te zielenie w śniegu!!!!
    Zapraszam do siebie do moich Klimatów. Buziaki i pozdrowienia z Łodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Olu,Attea,Agato,Agniejko...witam Was serdecznie...:)
    Cieszę się...że Wam się podoba...
    Dziękuję za Wasze słowa..dodają skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń