Tęsknię...;)

sobota, 16 marca 2013
Tęsknię za takim widokiem....


Zdjęcia pochodzą z pierwszych dni maja tamtego roku...
Czy na pewno to jest możliwe...żeby za 6 tygodni cieszyła nas taka zieleń...



Nie widziałam już dawno...moich sąsiadów ;)


Dzisiejsze temperatury...studzą mój optymizm....
Zmarzłam dziś...do kości ;) szukając wiosny.....
O...nawet mi się zrymowało...;)


Pozdrawiam....na zielono ;)
Życząc sobie i Wam wyższych temperatur...
Ciepłej niedzieli....:):):)



Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Pięknie u Ciebie, też bym tęskniła. Już sobie wyobrażam te same miejsca wiosną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam pozdrowienia :)i witam serdecznie...

      Usuń
  2. Oj, taki piękny ogród każdy by tęsknił.
    Podejrzewam, że każada pora roku w takim ogrodzie wygląda pięknie ale wiadomo zielona trawka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko...czy każda wygląda pięknie...nie mnie oceniać...;), ale cieszę się każdą :):):)

      Usuń
  3. miejmy nadzieję że tak właśnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie jest ślicznie!
    W środę ma być już 9 stopni - do pokazywanych przez Ciebie pięknych dni już bliżej niż dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny ten Twój ogród.A najbardziej urzekły mnie Twoje gołąbki:)))Cudowne.Ja przy domu mam ogród ale mieszkam na piętrze i praktycznie z niego nie korzystam.Dlatego w tym roku chcę zrobić mini ogród na tarasie,ma 30m2 więc jest co wymyślać.Jak będziesz miała jakieś pomysły do będę wdzięczna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko...chętnie pomogę...tylko potrzebne były pewne informacje...i zdjęcia poglądowe...wtedy rady trafniejsze :)

      Usuń
  6. Masz super trawę!!! u mnie niestety kret buszuje :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie mam takiego sąsiada...:):):)
      Gołąbki natomiast szkód nie robią...

      Usuń
  7. Ha ha ha , tez tęsknię, masz bardzo ładny ogród i śliczną latarenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fantastyczny ten ogród. Widać, że wkładasz w niego całe serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:) Czasem wydaje mi się, że nie tylko serce...;)
      kręgosłupa też trochę...;)

      Usuń
  9. Żeby trawa była taka piękna jak w Twoim ogrodzie to trzeba ją często kosić i ja mogę robić to nawet co dzień, byle już była zielona. Tęsknię za wiosną. Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kosimy 2 razy w tygodniu...
      Nie spodziewałam się...że zatęsknię za....kosiarką?! ;)

      Usuń
  10. Ogród imponujący . Widac , ile pracy i serca w niego włożyłaś :-) I ta trawa ..mmm :-) U mnie niestety , pies nie da jej życ :-( Coś za coś :-)
    A wracając do wiosny , no to hmm..patrząc na te minusowe temperatury nadzieja na ruchłe ciepło maleje do zera :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podoba...:)
      U mnie też psina robi...straty
      Obsikuje na okrągło...:(

      Usuń
  11. Anulka!!
    Ależ ja Kocham ten Twój dom.... i ogród....:)
    Mogłabym patrzeć.... i patrzeć...:))))
    Wczoraj opowiadałam Siostrze, że musi koniecznie przeczytać Twój post o spełnieniu marzeń..:))
    Wysłałam Jej nawet link na komunikator:)

    Życzę Ci byś w tym ogrodzie jak najwięcej beztroskich kaw wypiła.... i obiadów Rodzinnych zjadła....:))))

    Buziam!!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu...
      Dziękuję Ci...radocha wielka czytać takie słowa...:):):)
      Dziękuję za miłe życzenia...liczę, że się spełnią...:)

      Całuję...

      Usuń
  12. Piękny masz ogród, zapewne dużo pracy kosztowało aby tak wyglądał, ale widok jest oszałamiający :))
    U mnie zaczyna się drugi już słoneczny dzień, jest nadzieja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...jest!!! :)
      Jak to mówią...bez pracy nie ma kołaczy...w tym przypadku nie byłoby...
      ogrodu ;)
      Pozdrawiam Aniu...

      Usuń
  13. Wow, już myślałam, że u Ciebie taka wiosna ;-)Bardzo ładny ogródek, taki dopieszczony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Kasiu...żyję wspomnieniami...;)trzeba się jakoś pocieszyć...;)

      Usuń
  14. ależ piękny ten Twój ogród!!:)
    u nas dziś zimno........bardzo zimno!!!
    ale słoneczko pięknie świeci i już za niedługo maj!!! nasz ukochany maj!!!:)
    Całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wszystkie już tęsknimy do takiej zieloności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anuś i dla mnie miniony maj był najcudowniejszy z tamtego roku:)))
    A wiosna już sobie truchta, dzisiaj z takim słońcem i pogodnym niebiem, że nie ma już odwrotu, o nie!:))) I z tym słońcem pozdrawiam Cię cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że można sobie powspominać...na razie tylko na to możemy liczyć...
      Za oknem... dalej sypie...:(
      U mnie zwyczajne zmęczenie materiału...tym samym przedłużającym się tematem...;)
      Ale WIOSNA przyjść musi...

      Usuń
  17. Doczekamy tej zieleni, doczekamy...
    Czy za 6 tygodni, czy później.
    Ślicznie tu, w Twoim blogowym świecie.
    Warto było, żeby zaistniał :-)))
    I zupełnie nie wyglądasz na... Stażystkę w tej sferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rówieśniczko...miło mi to czytać...;)
      Cieszy mnie, że Ci się podoba...:)

      Usuń
  18. Oj tęsknię...bardzo, bardzo!
    I też dzisiaj jakoś potwornie zmarzłam, mimo tego słońca.
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też...ostatnio jestem jakaś niedogrzana...;)

      Usuń
  19. Przyłączam sie do tęsknot- może ktoś to w końcu zauważy??!!
    Pozdrawiam na wiosennie bo to raptem kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tęsknię :-) bardzo ! ...buziaki/Noemi/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też....tęsknię, pozdrawiam Cię słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ECH...PRZEPIĘKNY OGRÓD , JAK JA TĘSKNIE ZA TAKA ZIELENIĄ A U MNIE TYMCZASEM ŚNIEGU PO SAME KOLANA;-)))0

    OdpowiedzUsuń
  23. No, proszę Cie, nie wyjeżdżaj mi tu z takimi zdjęciami, bo na zawał zejdę. :)) Też mi tęskno za takim widokiem. Ale to juz bliżej niż dalej!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się...:):):)
      A co nam zostało...???
      Dobry humor i wspomnienia:)

      Usuń
  24. Kochanie ja też tęsknię ..... strasznie mi żal gdy patrzę za okno na ten śnieg i mróz .... buuu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzę przez okno...nie wyglądam...nie chcę wychodzić...;)
      Buziaki...:)

      Usuń
  25. WITAM WAS WSZYSTKIE....wyjątkowo ciepło...na przekór temu co za oknem...;)
    A u mnie...teraz...PADA ŚNIEG...i wcale mnie to już nie dziwi...
    Jednoczę się w...TĘSKNOCIE za wiosną...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. OJ ja tez tęsknię chociaż u mnie śniegu brak !

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam dosyć tej bieli która ciągle u mnie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne widoki, aż sama zatęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń