O poranku

niedziela, 19 sierpnia 2018
O poranku...


Najprzyjemniejszy czas  w ogrodzie tego lata to godziny poranne od 6.00 do 9.00,
 potem trzeba uciekać.

Miłej niedzieli

 :)
Zainteresują Cię


Prześlij komentarz


  1. Też lubię te ciche poranki, u mnie najlepiej między 5.00 a 8.00 rano. Udanej niedzieli Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)
      Ale ostatnio wieczoem też stają się calkiem przyjemne :)

      Usuń
  2. Pięknie! Cudna hortensja :-) Miłej niedzieli, pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i...dobrego tygodnia
      Ta hortensja u mnie najładniejsza z wszystkich :)

      Usuń
  3. Twój ogród mnie zachwyca :) Hortensja i rozplenica przepiękna! Szalenie podobaja mi się też Twoje bukszpany. Mam nadzieję, że mój stary ogród po rewitalizacji będzie choć w połowie tak piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia życzę oraz dużo radości i satysfakcji z kolejnych etapów rewitalizacji :)

      Usuń
  4. WITAM.Ogród jest bajeczny:-)Na zdjęciu widac ,że hortensje ma Pani imponującej wysokości.Mam pytanie nad którym oczkiem przycina Pani je na wiosnę?i czym pani nawozi oraz jak często?Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nawożę, nigdy nie nawoziłam, ale tu chyba duża zasługa stanowiska, półcień, słońce tylko rankiem i o zachodzie, żadnej innej nie mam tak dużej. Nad którym oczkiem to mi trudno powiedzieć, krzewy tnę na kształ kuli, czyli górne wyższe, dolne niżej :).

      Usuń
  5. Śliczny ogród. Co to za niskie roślinki przed rozplenią rosną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berberysy TINY GOLD :)
      Bezproblemowe i bezobsługowe, tylko słońca im potrzeba.

      Usuń